Nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Karin Beugen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Karin Beugen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen.....

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

06 Juli 2008 | Nederland, Arnhem

Beste familie, vrienden en collega`s,

Zoals de meesten van jullie weten vliegen wij as woensdag 9 juli om 10.55 uur naar amerika (New York) voor een heerlijke vakantie van 30 dagen!

Via deze site zal ik jullie proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden en uiteraard hoop ik natuurlijk ook heel veel van jullie te horen uit Nederland!

Groeten
Arnjo, Karin en de meisjes

• 06 Juli 2008 - 10:19

Math.courtens@planet:

leuk!!! en Geniet!!!

• 07 Juli 2008 - 09:31

Hans Ten Barge:

Ik wens jullie een fantische reis toe. Mocht je in Vegas echt veel geld winnen, dan hoop ik wel dat je er gewoon bij blijft werken.

Gr. Hans en Karin

• 07 Juli 2008 - 09:56

Angelique Balradj:

Leuk hoor
    Ik hoop dat jullie een mooie reis zullen hebben
    xxx angelique

• 07 Juli 2008 - 12:32

Wijninga:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie

• 07 Juli 2008 - 20:38

Buuv Els:

Ha die buurtjes,
    Nog 2 nachies slapen en dan is het echt zover; jullie grote reis gaat beginnen!Lukt het nog een beetje met de koffers pakken? Ik zal gauw een snelkoppeling maken zodat ik straks in een oogwenk jullie belevenissen kan volgen! Ik zie jullie morgen nog wel even! Groetjes!

• 08 Juli 2008 - 21:35

Henk En Riet:

Ik wens jullie een fantisch vakantie toe en geniet er van.