03-08-2008 Cambria - Reisverslag uit Cambria, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu 03-08-2008 Cambria - Reisverslag uit Cambria, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu

03-08-2008 Cambria

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

03 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Cambria

Nadat we de boel weer ingepakt hebben gaan we de lobby van het hotel zoeken. Toen we eergisteren aankwamen bij de Travelodge zei de man achter de balie van een piepkleine receptie dat er iedere ochtend tussen 7 en 10 uur ’s morgens er een continentaal ontbijt was in de lobby. Gisterochtend hebben we het ontbijt laten schieten maar vandaag hebben we er zin in. We lopen langs de Travelodge (in dit geval een hotel in een U-vorm) maar we kunnen geen lobby vinden. Ik loopt het piepkleine hokje weer in en vraag aan dezelfde man als toen we incheckte waar de lobby is omdat we graag willen ontbijten. Hij zegt: “Het is HIER”. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het complete ontbijt voor alle gasten van de Travelodge lag uitgestald op 1 placemate. De keuze was wel ruim. Je kon kiezen uit een mini-muffin een mini muffin en een mini muffin. Het was meer een kleuterontbijt of beter gezegd een ontbijt voor prematuurtjes. Verder kon je sinaasappelsap krijgen en koffie. Ik denk dat ze er beter aan zouden doen als ze helemaal geen ontbijt zouden aanbieden. Nadat we helemaal volgegeten waren zijn we op weg gegaan naar Cambria, ons volgende logeeradres. We rijden via Malibu. Wij hadden ons veel voorgesteld van Malibu maar het kan niet tippen aan bijvoorbeeld de Algarve of de Cote d’Azur. Als we even later door Santa Barbara rijden wordt het even iets anders. Dit is zo’n oergezellig stadje. Overal bloemen, kraampjes langs de weg, mooie straten en huizen. Dit was de eerste keer dat ik dacht: he, verdorie daar hadden we 1 of misschien wel 2 nachten moeten blijven. In plaats van Santa Monica had ik Santa Barbara moeten doen. Niks aan te doen. Santa Monica was ook leuk hoor. Even verderop bij Gaviota of zoiets stoppen we even om te zwemmen. Het water zit er vol met zeewier en het strand is ook niet zo schoon. Overal liggen oude visnetten. We rijden verder naar Casmalia; een gat van niks. Volgens internet moet hier een typisch Californisch Barbeque Restaurant zitten...... en dat lijkt mij echt iets voor Arnjo. Het bbq-restaurant the Hitching Post is inderdaad prima! Na het eten gaan we op weg naar ons volgende Bed & Breakfast-adres in Cambria het Dreydon House. Het zijn weer twee hele schattige kamers en de mensen zijn erg aardig; hoewel Janis een beetje contactgestoord lijkt. Ze verwelkomt ons van grote afstand.... We kijken. ’s Avonds kijken we naar de film Oceans’s Eleven (dit gaat over een bankroof in een casino in Las Vegas). Leuk om Ceasars Palace en Bellagio op tv te zien.

• 04 Augustus 2008 - 23:05

Riny:

dat is, als jullie weer thuis zijn, super leuk, elke keer dat je bv op tv de golden gate of iets in new york of wat dan ook dat jullie gezien hebben hebben van Amerika!!

• 06 Augustus 2008 - 05:06

Els:

Ha die buurtjes,

Op deze vroege ochtend hier toch even een berichtje. Je hebt het over jammer dat ik niet St. Barbara heb geboekt..nou,volgens mij ben jij een genie geweest in het uitzoeken van locaties en activiteiten want als ik alle verhalen goed gelezen heb dan is dit de eerste keer dat je zoiets zegt en heeft verder het meeste aan jullie verwachtingen voldaan....behalve dat ontbijt natuurlijk! Ik snap dat daar een goede barbeque overheen moest!
    Misschien is dit mijn laatste berichtje; morgen zijn jullie weer thuis! Al weer een beetje zin om naar huis te gaan of mag de vakantie nog langer duren?
    In elk geval wens ik jullie vast een hele leuke laatste dag en een goede reis terug!
    Groetjes!

• 06 Augustus 2008 - 10:56

Hans Mieke:

wateen ontzettend mooie reis maken jullie jammer
    dat het bijna is afgelopen we zullen de verhalen missen