05-08-2008 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu 05-08-2008 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu

05-08-2008 San Francisco

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

05 Augustus 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Het onbijt in de Sand Dollar Inn is tussen 7.00 uur en 9.30 uur en aangezien het 9.15 uur moeten we dus een beetje opschieten. Als we binnenkomen worden we al opgewacht door een mevrouw die ons verteld dat dat het ontbijt tot 9.30 uur is........... dat snappen wij ook. Als we koffie willen pakken begint ze ons al op te jagen. De kinderen hebben het ook in de gaten en zoeken snel een tafel met wat stoeltjes. Veronique heeft 1 stukje watermeloen op bord liggen. Zo snel hoefde het ook weer niet. We proppen in een recordtempo wat eten naar binnen en om 9.35 uur staan we al weer buiten. Als we een halfuurtje later gaan uitchecken vraagt dat mens ook nog aan mij hoe ik het ontbijt vond. Vandaag gaan we naar het Aquarium van Monterey. Ik persoonlijk geeft helemaal niks om vissen dus ik laat me verrassen. We zien onder andere: haaien, pijlstaartroggen, tonijn, koraal, kwallen, inktvissen, otters en mini pinquins. Leuk! We lopen nog een klein stukje door het gezellige Monterey en daarna rijden we richting vliegveld. Vlakbij het vliegveld hebben onze laatste overnachting. We halen de auto helemaal leeg. We gaan eten bij de Hungry Hunter (even en foto van Arnjo gemaakt voor het bord). Als we het eten bijna ophebben valt de electra uit. Niet alleen in het restaurant maar in de hele buurt. In het bijna pikkedonker rekenen we af. Daarna brengen we de auto terug naar Alamo. Met de air-train (monorail) gaan we naar de hoofduitgang van het vliegveld en nemen daar een taxi. Morgen gaan we weer naar huis.

  • 06 Augustus 2008 - 17:41

    Maud:

    He lieve mensen

    ik ben nu pas gaan kijken op jullie blog Stom he...Ik was vergeten wanneer jullie weg zouden gaan en niet meer op je mailtje gekeken
    Morgen gaan jullie alweer naar huis
    Ik kan voorlopig wel teruglezen op je blog.
    En dat ga ik zeker doen!
    Ik wens jullie alvast een goed reis en wel thuis!!!!!

  • 06 Augustus 2008 - 22:16

    Ronald De Booys:

    Wat een geinige verslagen heb je geschreven Karin.Heb ze in 2 avondjes allemaal gelezen.Was zelf op vakantie en France.Ook de reacties mochten er wezen.De route was mooi uitgestippeld.Goede reis en wel thuis.

  • 07 Augustus 2008 - 09:33

    Stien En Jaap:

    Oost West Thuis Best
    Goede terugreis gewenst
    van ons
    Tot horens als je al thuis wat gewend raakt

  • 07 Augustus 2008 - 11:13

    Riny:

    Fijn dat jullie weer naar huis komen, maar jammer dat het avontuur erop zit. Ook jammer dat ik nu niet elke dag me kan verheugen op weer een superleuk geschreven reisverslag. Karin, hartstikke bedankt, ik vond het echt te gek om op deze manier jullie reis mee te maken. Dat je leuk vertellen en schrijven kon wist ik wel, maar dit was echt op zijn maastrichts, godmiejaar, leuk huur!!!!

  • 12 Augustus 2008 - 09:59

    Hilde:

    wat hebben jullie een vreselijk leuke vakantie gehad zeg en het lezen van je berichtjes was geweldig had gewoon het idee dat ik er bij was..groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 22 Juni 2008
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 15295

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Thailand 2013

11 Juli 2011 - 11 Augustus 2011

Canada + USA 2011

09 Juli 2008 - 07 Augustus 2008

Amerika 2008

Landen bezocht: