14-07-2008 New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu 14-07-2008 New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu

14-07-2008 New York

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

14 Juli 2008 | Verenigde Staten, New York

Hoi hoi allemaal,

Leuk dat jullie onze berichtjes zo leuk vinden! Ik heb er zelf ook schik in hoor.
Vandaag hebben we niet veel meer gedaan dan shoppen. Ik geloof dat we heel 5th Avenue en z'n zijstraten hebben bekeken. De meisjes hebben ieders mooie nikes gekocht. Met het sticky wil het nog steeds niet helemaal lukken. Ik heb het net samen met Rebecca geprobeerd. Ook de foto's er op zetten is niet gelukt. Maar we werken er aan. Morgen vliegen we naar San Francisco dus of het morgen gaat lukken durf ik niet te beloven. Iedere keer neem ik mij voor om op jullie berichtjes te reageren maar steeds heb ik er gewoon geen tijd voor. Ik ga achter de pc zitten en typ me de blubber om binnen een redelijke tijd (max. 45 minuten) de hele dag weer beschreven te hebben. Dus... ik lees jullie berichtjes wel hoor.
Het is nu bijna 24.00 uur en Arnjo wil nog even die foto's en de tekst van eergisteren op de pc krijgen.
Dus ik ben weg.

  • 15 Juli 2008 - 06:06

    Riny.:

    Goede reis en blijf genieten en ons mailen,

  • 15 Juli 2008 - 14:05

    Stien En Jaap:

    Heel veel plezier en een goede reis met zijn 4 tjes
    groeten van uit de 4daagse stad Nijmegen

  • 15 Juli 2008 - 19:57

    Els:

    Hey there!
    Zo,dat was een weekje New York dan; kan me zo voorstellen dat het zeer vermoeiend was, maar zo te lezen ook zeer de moeite waard. En je planning lijkt gehaald Karin? Wel heet daar zeg! Zo'n park is dan een uitkomst hè? Hier alles oké, hoewel nog lang geen 30 graden; dit weekend wordt het 19 graden!Stoer hoor, die nikies! Kost dat inderdaad een prikkie daar? Nou, jammer dat de fotoshoot nog niet available is, maar dan hebben we nog wat in het vooruitzicht!
    groetjes van de buuvjes!

  • 15 Juli 2008 - 21:10

    Hans Mieke:

    hallo luitjes
    leuke berichtjes volgs ze elke keer Leuk voor de meisjes dat shoppen
    veel plezier in San Francisco,
    Geniet van de reis 1 week voorbij gaat snel de andere weken vliegen voorbij groetjes van ons allemaal

  • 15 Juli 2008 - 21:16

    Rob, Jel, Sann, Lara:

    Jemig wat hebben jullie al een hoop gezien en gedaan. Geniet met volle teugen. Liefs van uit het kikkerlandje

    De berichtjes worden met veel plezier door ons gelezen (karin, ga zo door, en als het aan ons ligt dan kopen we in de toekomst een bestseller van jou!)

  • 16 Juli 2008 - 10:11

    Jos:

    Hoi van Beugens, ik stuur je een mailtje naar je gewone emailadres. Heel veel plezier in San Francisco.

  • 16 Juli 2008 - 13:12

    Ikke:

    Wanneer krijgen wij de foto's te zien.

    Ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 22 Juni 2008
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 15319

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Thailand 2013

11 Juli 2011 - 11 Augustus 2011

Canada + USA 2011

09 Juli 2008 - 07 Augustus 2008

Amerika 2008

Landen bezocht: