31-07-2008 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu 31-07-2008 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu

31-07-2008 Los Angeles

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

31 Juli 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag zijn we naar Universal Studio’s Hollywood geweest. Eigenlijk valt er weinig over te vertellen: het was super!!! We hebben special effects gezien, een grote brand in een verlaten warenhuis, de studio-tour met daarbij sets van onder andere Jaws, cowboystadjes, Indiana Jones, een dorpje die overstroomt enz. enz.. Ook hebben we de, helaas 6 weken geleden afgebrande, resten gezien van het plein van Back to the Future. We hebben prachtige 4-D films gezien van Terminator en Shrek. Verder hebben we de volgende attracties gedaan: Jurrasic Park (een soort wildwaterbaan waarbij je aan het eind steil naar beneden ging. Resultaat: kletsnat en een hartslag van over de 160. Bij the House of Horrors werd het Veronique allemaal een beetje teveel. Halverwege het spookhuis, toen Chuckie uit een doos kroop, mocht ze het huis verlaten. Het was ook echt eng. Er stonden zombies (verklede mensen) die je de stuipen op het lijf joegen door opeens uit het donker te voorschijn te komen of hard schreeuwend vanachter een boom voor je sprongen. Ook moest je lijken die in plastic zakken verpakt zaten en die aan vleeshaken hingen aan de kant duwen om er door te kunnen.... dat soort dingen hadden ze dus. Morgen hebben we gratis toegang tot Universal Studio’s dus ik denk dat we morgen nog even terug gaan. We hebben nog drie dingen niet gedaan. Het is morgen alweer onze laatste dag in Los Angeles dus we hebben nog geen vaste plannen voor morgen.

• 01 Augustus 2008 - 07:45

Riny:

wacht met veel voorpret op je verslag van morgen, GENIET

• 01 Augustus 2008 - 09:21

Michael En Inge:

Was nog aan het kijken welke speciale acticiteiten er in beverly Hills waren (bv zondag een Beverly Hills farmer market)maar kom erachter dat jullie wellicht allang weer ergens anders zijn. Hadden eigenlijk een soort agenda moeten hebben om te zien waar jullie waneer zijn. (we leven in ieder geval mee)

• 03 Augustus 2008 - 12:48

Stien En Jaap:

Fijn dat jullie fantasieen nu werkelijkheid zijn geworden