30-07-2008 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu 30-07-2008 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Karin Beugen - WaarBenJij.nu

30-07-2008 Los Angeles

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

30 Juli 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Onze eerste dag in Los Angeles is een beetje een vrije dag. Dat betekent natuurlijk niet dat we geen doel hebben. Veronique kijkt thuis graag naar Totally Spice. Vaak komt dan Beverly Hills High School erin voor en die school wil ze dus in het echt wel eens zien. Rebecca is geabonneerd op de Hitkrant is zo achter een aantal adressen gekomen van bekende amerikanen.... dus wij willen wel eens zien waar ze dan precies wonen. Maar voordat we op pad gaan moet er nodig weer eens gewassen worden. Omdat het wassen toch enige tijd in beslag neemt gaan Veronique en Arnjo wast ontbijten. Rebecca gaat even achter MSN (vanwege het tijdsverschil zijn er alleen ’s morgens kinderen online) en ik ga naar de wasserette. Hier is het een hele normale bezigheid om met je mand met vuile was binnen te wandelen, de was in een machine te proppen en in slaap te vallen op een bankje. Als de was weer schoon is en iedereen ontbeten heeft gaan we eerst op zoek naar het Hollywood-sign. Al vrij vlot rijden we een weg in zien we de letters in verte tegen de heuvels aan. Ik weet dat ik in herhaling val maar het zo apart om het met eigen ogen te zien. We rijden verder richting de letters en bij toeval komen we bij een zandpaadje uit en daar blijkt een prima uitzicht te zijn op het Hollywood-sign maar nu zijn we dus een stuk dichterbij. Daarna gaan we op zoek naar de “celebs”. We stappen uit en maken foto’s van de volgende huizen/appartementen: Zac Efron, Orlando Bloom, Wentworth Miller en Paris Hilton (natuurlijk kennen jullie ze allemaal wel !?!). Daarna gaan we naar Beverly Hills High School. Helaas ziet de school er niet zo uit als in de tekenfilm. De schoolvakanties zijn hier vorige week begonnen dus er is weinig bedrijvigheid. Toch lopen we de trappen richting ingang. Veronique zit natuurlijk aan de deur te morrelen en ja hoor..... de deur is gewoon open. We zien verder niemand dus we lopen een klein stukje de school in. Rebecca maakt wat foto’s van de gang en de kluisjes. Erg leuk om zo’n highschool van binnen te zien. Daarna willen de dames naar Kitson. Kitson is een winkel waar onder andere Paris Hilton, Britney Spears, Nicolle Ritchie en de Olson twins wel eens winkelen. Het is een hebbedingetjes-winkel. Allebei kopen ze een paar teenslippers (zo hebben de dollars van Joke en Henk een leuke bestemming gekregen). Inmiddels is het alweer 18.00 uur en rijden we via een aantal hele mooie straten met prachtige huizen (Beverly Hills is echt zo mooi) weer terug naar ons hotel. Onderweg zien we nog een auto op de kop liggen. Dat verbaasd mij overigens niets met dat gejakker hier, toch is dit het eerste ongeluk/aanrijding die wij zien tijdens de ruim 3000 km die wij al hebben afgelegd. We gaan weer op tijd naar bed morgen weer een drukke dag in Universal Studio’s Hollywood.

• 03 Augustus 2008 - 12:27

Stien En Jaap: