Zondag 14 juli 2013 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Beugen - WaarBenJij.nu Zondag 14 juli 2013 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Beugen - WaarBenJij.nu

Zondag 14 juli 2013

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Zondag 14 juli 2013
Gisteren had ik eigenlijk al verteld dat we alleen naar de markt en een groot winkelcentrum waren geweest en dat we verder niet veel hadden meegemaakt.
Dat schreef ik rond 19.00 uur. Toen wij daarna naar buiten gingen stond er een eettentje waar je insecten en dergelijke kon eten. Ik had in Nederland al gezegd
dat ik dat eens wilde proberen. Dus nu was het zover. Wij hebben sprinkhanen, meelwormen en kikkers gegeten. Het idee is vies maar het stelt
eigenlijk niet zoveel voor. De sprinkhanen vonden we (Arnjo en ik) nog het lekkerst. De kikkers waren zowat gemummificeerd en dus keihard en de meelwormen hadden
een aparte smaak. De meiden vonden de meelwormen het lekkerst. Daarna dachten wij nog even een lekkere massage te nemen. Voor een habbekrats kon je
recht tegenover ons hotel een nek en schouder massage krijgen (het is nu 24 uur later en ik kan nog steeds geen hemd op mijn schouders velen). We lagen met
z'n drieen naast elkaar. Drie kleine Thaise vrouwtjes gingen ons masseren. Nou ja, masseren... ze begon in onze schouders en nek te knaaien, kneden, prikken en te priemen.
Zo hard allemaal. Iedere keer als je dacht dat het eindelijk voorbij was begon ze weer ergens anders aan. Ik zag Veronique met een verkrampt gezicht liggen. Daarna ging ze ons hoofd masseren. Mijn hele kapsel was naar de maan. Het stond recht overeind. Toen haalde ze
bij Veronique nog een stunt uit. Ze moest haar handen achter de nek doen. Vervolgens pakte ze haar armen en nek vast en begon als een waanzinnige het kind
rond te slingeren. Veronique zei: "het was net Paranormal activity deel 3". Rebecca en mij pakte ze vast aan de zijkant van het hoofd en trok vervolgens met een
enorme ruk het hoofd de andere kant op. Ik vraag mij nu nog af of het wel verantwoord was. Iedereen die vanaf nu zegt dat massages in Thailand geweldig zijn geloof ik niet hele-
maal meer. Bij mij had ze trouwens ook iets waar ik niet echt van gecharmeerd was. Je noet je voorstellen dat wij aan een heel druk straatje lagen. Opeens rukt zij
mijn t-shirt omhoog en maakt het bh-bandje los.... daar zat ik dan met mijn gespierde lichaam. Ik vond het drie keer niks. Jullie denken vast dat ik dit overdrijf
maar dat is echt niet zo.

  • 16 Juli 2013 - 21:09

    Els:

    O god o god, ik lach me rot! Die massages, kijk maar uit! Straks houden jullie er nog wat aan over, maar zéker geen happy end! Ik zie het helemaal voor me; heb in Nijmegen ook een keer zo'n ruwe massage ondergaan, eens maar nooit meer! Je komt toch voor de ontspanning tenslotte? En je moet er nog voor betalen ook; volgende keer gewoon wat assertiever zijn hoor en ze dwingen om jullie met zachtere handen te bewerken.
    Geen nadelige gevolgen voor je schouderpartij Karin?
    Maarre.....effe wat anders....die insecten, nou voor mij zijn jullie bij deze gepromoveerd tot helden, want ik doe het jullie voor geen goud na! Gedver! Moet je wel héél véél van eten lijkt me voordat je verzadigd bent? Of was het een borrelhapje(gr!)

    Ik ga gauw jullie volgende verhaal lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 22 Juni 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 14984

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Thailand 2013

11 Juli 2011 - 11 Augustus 2011

Canada + USA 2011

09 Juli 2008 - 07 Augustus 2008

Amerika 2008

Landen bezocht: