Woensdag 17 juli 2013 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Karin Beugen - WaarBenJij.nu Woensdag 17 juli 2013 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Karin Beugen - WaarBenJij.nu

Woensdag 17 juli 2013

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

17 Juli 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Woensdag 17 juli 2013

Om 8 uur opgestaan en ontbeten. Na het onbijt gaan we eerst weer met de long tail boot naar de pier en van daar uit met een open taxi naar de Hell Fire Pass.
Het hele wandeltraject is 2.5 km. We lopen tot de drie lagen brug. Die ligt op ongeveer 2 km. Een prestatie om in de warmte dat traject nog zo ver te lopen.
Wij zijn maar een gezin onderweg tegen gekomen de rest hield het na 1 km al voor gezien. Vanaf de drie lagen brug hebben we 332 treden gehad.
( Ik heb alleen de treden geteld die op gingen ). Onderweg hebben we een groot gedeelte van de Death Railway gelopen met een audio setje.
De tekst was in het Nederlands ingesproken. Heel informatief. Rond 15:00 uur weer terug naar de Jungle Rafts. Even lekker zitten, zwemmen, douchen en schrijven.
Achter ons floatel stond opeens een olifant die fruit kreeg van een Mon - Jongejte.

• 20 Juli 2013 - 12:26

Angelique Peter En Jasmijn:

Jullie hebben je eigen 4-daagse in Thailand goed dat jullie vooraf getraind hebben hahaha en dat in die hitte best afzien denk ik. In afwachting van het vervolg maar weer.

• 21 Juli 2013 - 10:56

Judith:

Ha lieve mensen

Gister niet jullie verslag kunnen lezen, maar vandaag de schade ingehaald.
    Gelukkig had je ons gewaarschuwd dat we even niets van jullie zouden horen, anders hadden we een zoekactie moeten starten ha ha ha.
    Stoer bezig hoor zo´n eind lopen in die hitte!!!
    Veel plezier op de rest van de reis, groetjes van Judith.

• 22 Juli 2013 - 19:37

Thea:

Hallo karin, Anjo en kids,

Leuk om je verslagen te lezen!!!
    Fijne reis nog verder, groetjes uit velp, buurvrouw van Hilde